Úterní Noční linka: My z konce světa
Měli jste někdy zkušenost s tím, že jste žili v odlehlé části naší republiky, kde je méně lidí a všechno je trochu „dál“? Na místě, kde takzvaně lišky dávají dobrou noc? Kde není obchod na každém rohu a cesta k lékaři nebo do kulturního centra je spíše výjimečná?
Jaké to je žít na takovém místě, kde se zdá, že čas plyne pomaleji a všechno je vzdálené? Je to náročné, ale stojí vám to za to? Jak velká je cena za tu svobodu a volnost?
Svůj příběh zavolejte Jarce Barboříkové do zlínského studia Českého rozhlasu na telefonní číslo 731 800 900 nebo napište sem, přímo pod téma (rozhlas.cz/linka). K dispozici je také email linka@rozhlas.cz. Těším se na Vás!
Související
-
Pamětnice Eliška Křižková o starodávných tradicích a zvycích v Bílých Karpatech
Kdo byla dzivja baba a proč se dívky na Velký pátek koupaly v Bílých Karpatech ve schodnicách? Odpovědi najdete v rozhovoru s Eliškou Křižkovou.
-
Paměť národa hledá příběhy a hrdiny. Nahlédněte do pokladnice historie a lidských osudů
27. červen je Den památky obětí komunistického režimu. A právě v tento den byl hostem Českého rozhlasu Zlín Petr Zavadil, ředitel Paměti národa pro Střední Moravu.
-
O pěstounství a jedné velké rodině s Pavlem a Tobiášem Valovými
Andrea a Pavel Valovi jsou manželé, kteří kromě čtyř vlastních dětí otevřeli srdce i třem pěstounským holčičkám.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
![jak_klara_obratila_na web.jpg jak_klara_obratila_na web.jpg](https://regiony.rozhlas.cz/sites/default/files/styles/cro_3x2_mobile/public/images/e267b388c06a96c1b90c7443afcd1a84.jpg?itok=NWANcVy-)
![](https://regiony.rozhlas.cz/sites/default/files/styles/cro_1x1_mobile/public/images/94949a2cda8b0e5970dc036a8b74667d.jpg?itok=bfzCOlUT)
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.